2ona edició del curs pràctic per administradors de LinKat

Serà els propers dies 12 i 13 de novembre, de 10 a 18h a la ciutat de Barcelona i està adreçat a tot aquell que vulgui aprofundir més en la instal·lació i configuració de Linkat en escoles i entorns educatius.

Per poder oferir una formació de qualitat es disposen grups reduïts de 5/6 persones. D'aquesta manera es permet i garanteix als assistents un aprofitament real de la formació, que es permeti copsar dubtes i
consolidar les pràctiques.
Degut a la bona acollida que ha tingut, l'interès manifest rebut i que hi ha hagut gent que no ha pogut inscriure's en la primera edició hem disposat unes noves Jornades de Formació pels dies 12 i 13 de novembre amb les mateixes característiques de la primera edició.
D'aquesta manera ampliem la possibilitat de participar a aquells i aquelles que ara no ho hagin pogut fer així com a companys i coneguts vostres.

Programa:  "Curs pràctic d'administració avançada per instal·ladors i implementadors de Linkat:"

1. Diferències entre les 3 modalitats d'instal·lació de la Linkat, autònoma, client de centre, i servidor de centre.
  2. Gestió dels directoris /home que els usuaris tenen al servidor de centre.
  3. Conversió d'un PC on s'ha instal·lat la Linkat en modalitat autònoma en un client de centre.
  4. Gestió d'usuaris amb NIS o LDAP.
  5. Recuperació dels usuaris existents en una escola fictícia amb l'aplicació GUS.
  6. Configuració d'impressores locals i de xarxa.
  7. Configuració d'escàners, locals i compartits.
  8. Aplicació múltipile i simultània a usuaris existents de modificacions efectuades en un escriptori: mida de lletra, icones recomanades a la barra d'eines i l'escriptori, color de fons, etc.
  9. Anell del claus de sistema i, utilització i gestió a les escoles.

Serà els propers dies 12 i 13 de novembre i està adreçat a tot aquell que vulgui aprofundir més en la instal·lació i configuració de Linkat en escoles i entorns educatius.

Per més informació podeu contactar amb jgatnau@genos.es o trucar al 932282 231

Genos open source és membre del projecte lin.cat (http://www.lin.cat)