Akademy-es 2011

La trobada anual d'usuaris i desenvolupadors de KDE aquest any es celebra a Barcelona del 20 al 22 de maig

Informació de les jornades

Les activitats de divendres es realitzaran a l'aula master del Campus Nord de la UPC

Aquest any l'esdeveniment tindrà lloc en dues ubicacions diferents,ajustant així cada activitat a la seva localització idònia. Les activitats del divendres escelebraran a l'aula master del Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya i les del cap desetmana a l'escola Sant Marc de Sarrià.

Durant l'esdeveniment es realitzaran xerrades, tallers i altres activitats de caràcter méssocial amb les que es pretenen complir els següents objectius:

• Posar en contacte a desenvolupadors de KDE d'Espanya, per parlar dels projectes en què estan treballant, i així compartir codi, experiències i coneixement.
  • Donar a conèixer el projecte KDE com a entorn d'escriptori i de desenvolupament a persones sense perfil tècnic.
  • Divulgar sobre les tecnologies KDE, tant per a nous desenvolupadors com per a usuaris que vulguin conèixer millor KDE.
  • gaudir aprenent més sobre programari lliure i KDE.