Desenes Jornades de Programari Lliure X-JPL

La teva trobada anual amb el Programari Lliure, Programari obert i Coneixement Lliure. Les JPL tenen com a principal objectiu la difusió del programari lliure. Es debat com potenciar el seu ús a la societat en general i a la recerca, desenvolupament i docència en particular, així com donar a conèixer les activitats on intervé el programari lliure que actualment es porten a terme a les diverses universitats catalanes i també a altres sectors del país inclosa l'administració.

X JPL

30 de juny i 1 de juliol de 2011.
Universitat Politècnica de Catalunya
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona

Aula capella , Campus Diagonal Sud.
Av Diagonal, 647
Situació i com arribar-hi Mapa

En ocasió d'aquests 10 anys d'existència, la temàtica de les jornades girarà al voltant de 2 eixos bàsics:

• Repàs històric: d'alguna manera o altra volem oferir una perspectiva de les fites més rellevants assolides pel Programari Lliure en aquest període.
  • Tendències de futur en el programari lliure: Portarem reconeguts experts en la matèria per tal que ens ajudin a discernir l'esdevenidor del programari lliure en els seus diversos àmbits (escriptori, dispositius mòbils, bases de dades, ofimàtica, temes legals, societat, educació, etc.)

Inscripcions

Per assistir a les jornades és imprescindible d'inscriure's, tot i que son gratuïtes. Per inscriure's només cal que us doneu d'alta en aquest portal a través d'aquest formulari [1] (a partir de l'1 de juny). Recordeu que durant les Jornades cal que passeu pel taulell de recepció per tal d'acreditar-vos.

Programa

En aquests moments el programa detallat d'activitats està en preparació. Ara bé, us podem anunciar que tenim aparaulats les següents persones que ens faran una xerrada o participaran en alguna taula rodona:

• Arcadi Oliveres
    • Joan Tugores
    • Josep Jover
    • Aaron Seigo

Consulteu el web de les jornades per a més detalls. Teniu l'agenda provisional aquí