La comunitat Genweb de la UPC

Un espai on trobareu informació per conèixer millor el producte GenWeb i també disposareu de les eines necessàries per col·laborar amb la comunitat que el fa servir i el fa crèixer amb els seus desenvolupaments.

Genweb UPC és el servei de la Universitat Politècnica de Catalunya per a crear i gestionar webs.

Aquest servei, que ha estat dissenyat i desenvolupat conjuntament pel Servei de Comunicació i Promoció de la UPC i UPCnet sobre la plataforma de gestió de continguts web Zope / Plone, permet la gestió integral dels espais web de la institució (centres, departaments, instituts, etc.) d'acord amb la imatge institucional i està orientat a persones sense coneixements tècnics especialitzats.

La Comunitat Geweb  creada entorn el servei Genweb UPC amb l'objectiu de fer-lo créixer, i una crida a reunir tant a usuaris com a desenvolupadors de Plone de la Universitat.

arxivat sota: