l'sméagol presentat al 3r. Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària.

El projecte sméagol presentat al 3r Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària, com un projecte de desenvolupament de programari lliure per introduir el treball col.laboratiu entre els TIC de la UPC
l'sméagol presentat al 3r. Premi a la Qualitat de la Gestió Universitària.

Entrega del diploma de participació

Sméagol: Un projecte de desenvolupament de programari per introduir el treball col.laboratiu entre els TIC de la UPC

El seguiment del desenvolupament el podeu fer aqui

Els premis de Qualitat de la Gestió Universitària reconeixen activitats i projectes de millora de la gestió presentats pel personal d'administració i serveis de la UPC. Els treballs es poden consultar a la secció “E-prints UPC” del portal UPCommons.

El dilluns 14 de juny del 2010 es va fer un acte de reconeixement als projectes participants. El projecte Auto beca va guanyar el 1er premi l’entrega del premi tindrà lloc el dimecres, 16 de juny, durant la Nit UPC, que se celebra al Palau de la Música Catalana.