Setmana Tecnològica del programari lliure

L'institut de Sant Just Desvern vol fer arribar la seva experiència amb el programari lliure a tot el municipi.

La setmana del 30 de maig al 4 de juny tindrà lloc al municipi de Sant Just Desvern la "Setmana Tecnològica del programari lliure".

La idea de dedicar una setmana tenològica al programari lliure va sortir de l'institut Sant Just qui, fa ja 5 anys,  vam apostar per utilitzar el programari lliure en les aules, entenent aquest com  la llibertat  de l'usuari per a executar, copiar, distribuir, estudiar, canviar i millorar aquest programari. El pas va significar un canvi de criteri a fons, ja que tota innovació comporta una formació, però amb el temps hem pogut comprovar que hem guanyat en molts aspectes, hem combatut la pirateria, hem aprés a compartir coneixement i hem baixat les despeses en la compra de nou programari.

Amb l'ajuda de la Càtedra de Programari Lliure de la UPC , la comunitat d'ubuntu i recolzats per l'ajuntament  de Sant Just Desvern hem preparat un seguit d'activitats per fer arribar al municipi les possibilitats que el coneixement d'aquest programari pot aportar.  La setmana acabarà amb una install party (festa d'instal.lació) en l'institut on tothom que vulgui podrà venir amb el seu ordinador per a fer una instal.lació tutoritzada de qualsevol de les dues distribucions, Ubuntu i Linkat4 i familiaritzar-se amb elles.

Aquí teniu el programa i el formulari d'inscripció

arxivat sota: